Lite nostalgi

Då december månad av den månad jag kommer minnas med fasa och glädje, så kommer jag slänga in lite nostalgibilder på mitt första pepparkakshus någonsin. För de som av någon anledning läser bloggen som inte känner mig, så är fasan de fem stycken gallstensanfall på 1 vecka. Glädjen var att jag fick bort den förbannade blåsan som fick stenarna att fastna.. för nu mår jag toppen :)

Mitt pepparkakshus i allafall.. jag bakade bitarna lördagen den 11 december, den 12:e hamnade jag på sjukhuset igen.



Kan ju nämna att efter att ha försökt sätta ihop det med kristyr, så gav jag upp.. skickade ner min far i källaren med limpistolen i högsta hugg.. jag tog och dekorerade istället.. Indiantipin vid sidan om huset var meningen att vara 6 sidig, men det gick inte helt ihop sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0