Chokladpannkakor

Under ett par veckor har jag gått runt och varit sugen på att testa chokladpannkakor för jag har tyckt att det verkat så himla gott.. I fredags var det dags..



Jag gjorde en vanlig pannkakssmet för en person med ett par matskedar med kakao i, det fanns tips på smält choklad, men jag körde på Kung Markattas kakao. Slängde i en tsk med vaniljsocker också, för kakao kan bli lite bittert..



Nackdelen med att steka chokladpannkakor är att de är redan mörka.. det roliga var att när de tog färg, så blev de ljusare istället för mörkare.


Jag åt mina pannkakor med skivad banan och lättvispad grädde.. det var gott, men inte lika gott som jag trodde det skulle vara.. ibland, nu kommer jag svära i kyrkan, kan det vara lite mycket choklad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0