Risgrynsgrönt, hemmakokt

Är uppfödd på hemmagjord risgrynsgröt men har varit en smula lat sedan jag flyttat hemifrån och köpt färdiga korvar med gröt i.. Vissa riktigt riktigt äckliga.. Men den sista veckan har jag faktiskt bestämt mig för att idag skulle vara den dagen då jag skulle göra det själv. Så jag gjorde det och jag är riktigt stolt över mig själv. Följde iof anvisningarna på paketet och och därstod ngt så dumt som att man skulle ha socker och smör i den men inga mått angivna, så det blev lite mycket socker och ganska mycket smör.. Jag körde på gammalsdags eko-mjölk och det blev toppengott.. Visst tar det en liten stund.. men samtidigt räcker det länge..

Aldrig mer korvar helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0